RSS

Sunday, April 5, 2009

rintihan malam hari

Assalamualaikum

Nikmat Iman dan Islam pada saat ini aku syukuri.Namun aku berdoa pada Tuhan Yang nyawaku di tanganNya....tambahkanlah nikmat ini Ya Allah...kerana untuk itulah aku dicampakkan di bumi ini..

Bila diri ditimpa ujian,hati seringkal terdetik,di manakah mungkin aku cari kekuatan melawan perasaan yang tidak kugemari ini??Ah,mengapa tidak gemar padahal perasaan yang tidak kugemari itulah yang selalunya akan membuatka aku lebih dekat dengan Tuhan.Kerana pada waktu itu,tiada siapa yang betul2 dapat memahami perasaanku selain Yang Menciptakan aku sendiri.Seumpama ke telingaku dibisikNya,jangan kamu sedih.kamu tidak berseorangan dalam perjuanagn ini.untuk apa kamu sedih,hidup di dunia hanya sementara.Segala2nya akan berakhir dengan kematian.jangan sedih dgn perkara2 yang bersifat sementara.Krn ini bukan negeri abadi kamu.Di sini kamu hanya perlu perform the best from u..buatlah apa2 shj dgn baik asalkan tidak mengudangn kemarahanKu~~

Ya Allah,jangan Kau berpaling daripada menjagaku

0 comments: