RSS

Tuesday, June 23, 2009

syukur Alhamdulillah ...

Assalamualaikum...

hari ini aku bangun
seorang sahabat telah pergi menghadap Ilahi
dua lagi diuji kesabaran di Hospital Kasr El-Einy

Sungguh ujian untuk menambah keimanan..
amen~~~

Nikmat ukuwwah dapat kurasa
Buat k.nawwar,adah,yani,k.fariez,k.sarah,k.ona,k.iman,k.fatin
terima kasih atas segala..

Malam itu aku pulang dari Iskandariah
Selepas saat indah
yang sukar ditemui
Bersama Madihah,Naimah, dan Sharifah di sisi.

Sebaik tiba di Mahligai kasih,
Masih ada sambutan mesra dari Inoue..
Masih ada sapaan ikhlas Salihah
Masih ada Shairah bersama resepi dagingnya
(erk...alamak mufid xde kat rumah la waktu ni)

Rasa melekit peluh membasahi tubuh
Alhamdulillah air di rumah masih ada
Untuk aku berkhidmat diri

Kalau petang semalam aku menghantar message pada ayah
tidak lama penantianku inbox berisi semula.
Setiap kali nombor azimat kudail,
Pasti aku dapat mendengar suara2 orang yang terSAYANG.

pagi ini aku bangun Subuh,
moga2 masih dapat melafazkan syukur.

ALHAMDULILLAH 'ALA KULLI HAL.





1 comments:

kawa-i ippo said...

ouch..inoue syg kamu