RSS

Sunday, September 9, 2007

buku oh buku

salam~

Subhanallah,Alhamdulillah,lailaha illallah wallahuakbar....aku pun xtaw dr mana dtgnya perasaan gembira yg amat sgt dlm perjalanan balik ke shah alam dr kl sentral..jmpe ukhtie atiqah..xkusangka aku balik bukn ngn tgn kosong tp bersama 5 buah buku baru ..3aku beli sendiri..lg dua k atiqah bg..huhu..terharu..dah la salah satu buku yg k atiqah bg tu mule2 nye ak nak beli tp memikirkan dwet aku yg dah agk kering..maka ak pon x jadi ambik buku tu..tp lepas ktrg baya buku len,die suwoh ak tgu luar..rupe2nye die belikan bku yg ak nak tu...TERSENYUMLAH~Dr 'Aid..k Atiqah jrg bagi aku sesuatu yg kurg nmpk faedahnya..

dan nilah kali ptame seumur hidup ak sgt2 gembira ADA BUKU..wa..wa..wa..spt yg ak doa selame ni..smg penantian berakhir dgn berkatNya..Ya Allah jadikanlah kami org2 yg termakbul doanya..but i always keep in my mind that Allah answers our prays in three ways..He says YES,and gives us what we want..He says NO,n gives us somethig better..He says WAIT n gives us the best in His own time..mbe jln ketiga lebih sesuai tuk aku..subhanallah..


Sampai je kat umah dlm baru je masuk asar,tetibe ak rase sunyi sbb pah ngn tok baru je balik...huhu..tah la..kali ni aku agak lebih bnyk habiskn ms ngn derg sbb mak masuk hospital..kunjungan mereka kali ini sungguh berbeza
..alhamdulillah

semoga hari ini lebih baik dr semalam..dn hari esok lebih baik dr hari ini..yg lebih penting,moga Ramadhan yg mendatang ni ak sempat menikmatinya...terbaik yg pernah aku lalui..Ya Rabb, hambaMu ini rindukan LailatulQadar,meski ak xpernah menemuinya..oh LAILATULQADAR..smg kau menjadi milikku..ameen~

Aku YAKIN dgn Allah,namun layakkah aku mendapatkannya??didiklah diriku Ya Allah,sesungguhnya Engkaulah sebaik2 pendidik...

0 comments: