RSS

Saturday, September 8, 2007

kembali

insyaAllah 16sept 2007 ni tepat pukul 12.40pagi aku akan berada atas flight egypt air no..heheh...erm..pulang kembali ke negara keduaku buat masa ni...muahahaha...wa...xsaba ke aku nak balik??bersedialah wahai natrah,lps ni ko akan alami balik detik2 melintas jalan yg ko suke tu(hahaha),kepanasan n kekeringan yg ko dpt kat Bumi Anbiya' itu...bkn kat msia iklim tropika..lpas ni ko kene jadi kuat balik tok `bertegas2an`ngn pak2 arab..mak2 arab..buat visa...uruskan pasai dui tiket..layan adik2 junior..dah nak mula amik kelas arab..serentak bermulanya lecture di kuliyyah at-tib ko n kwn sbg SECOND YEAR STUDENTS..insyaAllah..smg sumenye brjalan ngn lancar..

aku..dlm masa yg singkat ni lbey suke tuk habiskan masa ngn pamily kat umah ni..aku lbey seng gitu..insyaAllah hari isnin akan kusettlekan hutgku tuk tunaikan hak kpd guru2 n kawan2..pastu harapnya dpt la aku fokus pape yg patut..smg Allah merncg segala yg terbaik dimataNya dn dimataku..ameen~

Alhamdulillah ko taw ape yg ko buat waktu cuti ni..tp ko x boley rase selesa ngn keadaan skrg..ingt janji ko pd diri sendiri..impian yg pernah ko ceritakan pd Ukhtie...alamak..nak g bersiap jmpe ukhtie...moga pertemuan kali ni mmg besar BERKATNYA..dn bakal mmbawa aku ke jalan yg lebih baik...yg selama ini aku idamkan..ameen~

0 comments: